İdari İşler Åžube MüdürlüÄŸü
Görevin Tanımı
İdari İşler Åžube MüdürlüÄŸü, Bilgi İşlem Daire BaÅŸkanlığı’nın kontrol ve koordinesini, teknik ve idari iÅŸlerini, yasa ve mevzuatlara uygun olarak yapmak.
Görevi ve Sorumlulukları
-
Daire BaÅŸkanlığına gereken insan gücünün temin edilmesinden ve var olan personelin verimliliÄŸini saÄŸlamak amacı ile insan kaynakları faaliyetlerinin planlanıp uygulanması ve yönetilmesini saÄŸlamak.
-
Yönetim fonksiyonlarını kullanarak ÅŸubenin etkin ve uyumlu bir biçimde çalışmasını saÄŸlamak.
-
Daire Başkanlığının evrakların dosyalama ve arşivleme işlerini yaptırmak.
-
Muhtelif yazışmaları yapmak.
-
Başkanlık personelinin izin planlamasını yapmak.
-
BaÅŸkanlık personelinin iÅŸe baÅŸlama, iÅŸten ayrılma, izin, rapor vb. kiÅŸisel ve özlük konuları ile ilgili yazışmalar ve kayıtların tutulmasını saÄŸlamak.
-
İdari birimlere ait iÅŸ ve iÅŸlemlerin gelen iÅŸ taleplerinin deÄŸerlendirilmesini yapmak, iÅŸin yürütülmesi için takip ve cevap vermek.
-
Görev alanına giren konularda gerektiÄŸinde karar-destek unsuru olarak üst yönetime bilgilendirme, görüÅŸ ve önerilerde bulunmak.
-
Yıllık faaliyet raporlarını hazırlamak ve daire baÅŸkanınca verilen diÄŸer görevleri yapmak.
-
Kalite politikasının ve kalite hedeflerinin Daire BaÅŸkanlığı içerisinde iletilmesini ve benimsenmesini saÄŸlamak
-
Bilgi edinme, CİMER, KVKK uyum süreci ve tütün mamulleri kullanımı ceza ve takip iÅŸlerini yapmak.
-
İşçi kadrosundaki personelin puantaj iÅŸlemlerini yapmak.
-
İhtiyaç duyulan eÄŸitimlerin takibi ve yönetimden talep edilmesini saÄŸlamak.
-
DiÄŸer birimler ile eÅŸ güdümlü toplantılar organize etmek.
-
Satın alınan malzemelerin muayene, kabul, kontrol, ayniyat, dağıtım ve garanti süreleri takibini yapmak.
-
Kısmi zamanlı öÄŸrenci (iÅŸe alım/puantaj vs.) iÅŸlemlerini yapmak.
-
Temizlik ve muhtelif taşıma işlerini yapmak ve koordine etmek.
|