WEB Sayfalarında Bulunması Gereken Bilgiler
Tüm Birimlerin web sayfalarında, aşağıda belirtilen başlıkların mutlaka bulunması gerekmektedir:
Birim Ana sayfasına dönüş linki ve/veya Logo bağlantısı,
Ege Üniversitesi Ana sayfa, Ege Posta, Telefon Rehberi,Harita ve İletişim sayfaları bağlantıları,
Hakkımızda (Yönetim, Misyon-Vizyon, Tarihçe, varsa Alt Birimler ve İdari bürolardaki personel) *MUTLAKA GÜNCEL TUTULMALIDIR!!*
Birim/Bölüm tanıtımı, varsa Ders programları ve ders içerikleri, varsa Öğrencilere yönelik bilgiler-formlar
Duyuru ve Etkinlikler (Birim kendi içinde duyuruları yok ise, EgeDuyuru üzerinden kendi birimine ait bilgilerin listelenmesi)
Birimlere ait Kararlar (Tüm personele ve/veya kamuoyuna duyurulması gereken yönetmelik, fakülte-senato-yönetim kurulu kararları)
İletişim bilgileri (Yönetim, İdari bürolar ve personelin dahili telefonları, varsa birim e-posta adresi, varsa Sosyal medya linkleri)
Bilgi Edinme Kanunu gereğince İletişim Formu (Dışarıdan gelecek istek ve görüşleri değerlendirecek personele gelecek şekilde Ad Soyad, E-Posta, Telefon, Mesaj gibi bilgiler içeren form)
Bunlara ek olarak, tüm Birimlerin web sayfalarında, belirtilen sayfaların en az Türkçe ve İngilizce olarak hazırlanması gerekmektedir. Diğer diller birim tarafından istenildiği taktirde eklenebilir.